SuperIO W83627 bylo Linux pro embended zarizeni?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 4 22:29:52 CET 2007

On Thu, Jan 04, 2007 at 03:15:11PM +0100, Jan Waclawek wrote:
> 1. TTL
> 2. Nie.
>
> wek

Kdyz uz jsme u toho, jak se pak nakonec ty GPIO ovladaji z uzivatelskeho
prostoru (v linuxu samozrejme)? Nejak pres lm_sensors?

A tvari se ten svab pro system, jako by byl pripojen pres ISA sbernici?

P.S. Nektere VIA EIPA desky maji LPC vyvedene na zvlastnim konektoru,
takze by mohlo byt zajimave si je takto rozsirit...