Re: čím nahradit KD503

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Leden 4 18:35:35 CET 2007

Pokud to bude za jiny typ, tak menit vsechny 4 a zkontrolovat betu !
Kolik jich potrebujes ?
Danhard
*******

Hezký večír,

    ano jsou to 100W/100V zesilovače jedoucí v paralelní provozu přes
super geniální zapojení transformátorů. No a celé to napájí rozhlas na
nádraží.

    Ty malé tranzistory jsou v pořádku, měřila jsem je a přežili. Ale
koncové jsou řachlé. Někde jeden, někde dokonce tři. Je zajímavé že ten
jeden to přečkal a občas ani nerupla pojistka ...

    COMPO je má za 63 peněz, když je má. Momentálně je nemají.

    Zeptám se šéfixe jestli mně pustí pro tranzistory. Jestli by bylo
možné vystavit daňový doklad, tak by šlo vylákat i nějakou korunu od ČD ;-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!