SuperIO W83627 bylo Linux pro embended zarizeni?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 4 14:05:53 CET 2007

2007/1/4, zoodiskus@vol.cz <zoodiskus@vol.cz>:
> Spise pro zajimavost jsem se take podival na specifikace tohoto obvodu
> a nejtere veci mi nejsou jasne.
>
> 1. UART v celem 129strankovem datashhetu jsem nezjistil jake jsou urovne
> signalu co z toho lezou, je to TTL nebo primo RS-232?
Řek bych TTL, soudě podle toho, že na mainboardech je obvykle něco
jako "75232", tj. převodník úrovní TTL/RS232.

V tom datasheetu - má ten obvod nohy pro +12V a -12V (případně +-9V)?
Pokud ne, má tam nějaký nohy pro připojení kondenzátorů jako MAX232?
Jestli ani to ne, tak je UART na 100% TTL.

P.K.