[OT] policejni radar

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Leden 3 20:58:39 CET 2007

> ledek za oknem, jeli jsme cca 85 na 80tce v pravym pruhu) zatimco v
> prostrednim a levem pruhu si to v tomtez okamziku auta hulily klidne odhadem
> 130.
> Docela mne to nasralo. Mam takovy skromny nazor ze by meli primarne chytat ty
> co jedou o padesat rychleji a ne ty co jedou o pet rychleji.

Jo mam v principu podobny zazitek na prehlednem useku a chvilku potom
jsem si precetl zpravu ve ktere policejni prezident nebo sef dopravni
policie rika, ze jich je malo aby stihali vsechny konroly na
nebezpecnych mistech. Navic nekdy v lete v nejakem rozhovoru prohlasil
Bambas (sef dopravaku) na dotaz proc radeji nejsou u skol a dalsich
rizikovych mistech ale schovavaji se na rovnych usecich za keri, neco v
tom smyslu, ze by pak byli videt kazdy by zpomalil a nic by nevybrali.
Myslim, ze nejsem sam koho to nastvalo, ucelem by melo byt to zpomaleni
ne vyber penez z pokut. Podobne je to s buzeracnima kamerama na jizni
spojce, tudy projede kolem 100.000 denne (udaj z roku 2004) a pocet
nehod je velmi maly.
Holt si klidne muzete jezdit rychle pred skolami, v klikatych mestskych
ulickach s hromadou neprehlednych krizovatek a na podobnych nebezpecnych
mistech. Muzete si byt jisti, ze vas drive nez policie bude resit
kandelabr nebo strom...

Pavel

P.S. kdyz uz tu resime takoveto OT tak si dovolim malou anketu. Zmenili
jste nejak sve chovani na silnici po 1.cervenci 2006? Ja prakticky
vubec, nejezdil jsem jako prase pred tim a nejzdim tak ani ted.