Dokumentace k softwaru.

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Leden 3 12:55:51 CET 2007

1) Jestli se muzu zeptat - jaky sw pouzivate na DocBook? Rad bych to zacal
pouzivat, ale když jsem se o to před casem zajimal, tak to vypadalo, ze
jedina moznast jak to psat je textovy editor (HTML, XML editor, apod. - něco
typu pspad).

2) Tenhle dotaz by Vam pravdepodobne zodpovedeli nejlepe na foru o docBooku
na http://docbook.cz/podpora.html

3) Profi reseni by měl byt Adobe FrameMaker, ale to jste asi nechtel slyset
;-)

LuKas