Plazma versus LCD

Raven raven@wo.cz
Středa Leden 3 11:53:15 CET 2007

Ahoj, to, ze pevne sklo strci do kapsy i "eLkovy" zoom neni az tak
zasadni objev. Ono to eLko neni jen o kresbe.
Vzdy radsi vezmu do ruky Sonar ci Flektogon z DDR nez jakykoliv zoom byt
L od Canona. Ovsem je to o pohodli, variabilite, pohotovosti, to zoom
nic nenahradi.
Takze dle situace...
Jinak plny souhlas, foceni neni o megapixlech a honeni si trika s technikou.
Ale ten FF bych vubec nezatracoval, to je zatim jedinej duvod proc jsem
si DSLR neporidil. Vlastne dalsim duvodem je cena FF :-))
Chvilinku pockam az to budou davat k plny u benziny :-))

S pozdravem Raven