Svarovaci invertor - slow start

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Leden 3 08:57:04 CET 2007

Myslim ze tam je 5.5KW ale chtel jsem se podivat na stitek
Pokusim se to jako zavadu resit s vyrobcem
Ale msylim ze neuspeju protoze jsem nekde cetl v obecnem clanku o techhle jednofazovejch svareckach ze to bez pridavneho slowstartu malokde funguje proto jsem se obratil na vas zde

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vlada Andel
Sent: Wednesday, January 03, 2007 8:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: Svarovaci invertor - slow start

No ciste teoreticky 200A x cca 20V (horici oblouk) je 4 KW + nejake ztraty, ale nepredpokladam ze to bude odebirat sinusovy proud. Takze ten jistic by mel byt vetsi. Jenze vy nemate problemy pri chodu, ale pri zapnuti.
Predpokladam ze pri tomhle vykonu tam neco na snizeni proudove spicky je (i s ohledem na predepsany jistic) a asi to nechodi. Asi by bylo dobre to rekllamovat.
Andel