[OT] ADSl modem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 2 18:41:47 CET 2007

No výběr modemu snad trochu s HW souvisí.... ta komutita tady má
zkušenosti s HW. Když už se tu řešily pračky , modem mi tak OT zas
nepřipadá.

Ale dotaz zněl: "

Jaky ADSL koupit?
O2 nabizi:
http://www.cz.o2.com/internetexpres/cz/home/koncova_zarizeni.html#m8

Kdysi tady byl modemy D-Link chvaleny, ale po problémech s USB hubem mne to
odrazuje.

Nechci WiFi, 2-4 Ethernet porty."

Ja nikde nevidim, že by tazatel nechtěl D-link ! Zminil se pouze o tom, ze Dlink neni chvaleny...potřeboval je "popostrčit, doporučit"

Chce to jen lépe číst....

Dejme tomu, že nějaký z těchdle modemů  v o2 je v akci za pár korun při
zřízení, proto dotyčný sajtu uvedl.....
Určitě tu existují možnosti koupit kvalitní modem jinde. Nevíme ale
přesně jaké má tazatel záměry, možnosti. Nelze z toho tedy vyvodit
konkrétní názor.