ADSl modem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 2 17:23:54 CET 2007

Ten

      D-Link DSL-584T

Je OK. Nebudete o nem vedet. ( ve verzi fw prodavaneho  o2 )
Dava se jako modem i  k IPTV a o2 si nemuze dovolit k televizi davat
modem, ktery se 1x tydne ( mesicne ) kousne.
Pravda predchozi modely byly v tomhle spatne a hodne se kousaly, nekdy z
niceho nic umrely atd...
Co se tyce kvalitniho modemu pro ADSL tak jako ethalon a legenda je
zminovan _*Alcatel Spedtouch 510i v4*_. Ted se dodnes nasazuje u profi
zakazniku na
"leased" linky ADSL. ( bod to bod propojeni atd...) Kdyby jste nekde
sehnal tenhle, berte vsema deseti!
Narozdil od toho Dlinka ( ADSL 2+ )  je  ale  Speedtouch pouze ADSL
standard a nelze na nem v budoucnu spustit treba IPTV.
Honza