Dokumentace - vykresy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 2 16:39:15 CET 2007

Různé prohlížečky a dokonce i free editory na DWG od Autodesku i od
ostatních firem se dají celkem snadno najít na netu, zkuste třeba
solidworks.com, alibre.com, jukněte se též na http://www.freecad.cz/.

CAD soubory jsou mezi jednotlivými programy přenositelné, ale někdy se
musí docela kličkovat, někdy dokonce až oklikou přes třetí program
apod. Ale většinou se dá najít společný formát který oba programy
znají a umí jej exportovat i importovat bez závažnějších chyb.

Export pro NC frézy je dost široký pojem, zkuste to upřesnit.

Aleš Procháska