Zprava k projektu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Leden 2 10:58:54 CET 2007

Dokumentacia moze byt:
- vyvojarska pre interne potreby
- vyvojarska pri praci "na kluc"
- vyrobna (+ ozivenie, instalacia)
- servisna
- uzivatelska
- "legislativna" (pre skusobnu apod.)
- urcite som na nieco zabudol

Obsah (a tym ciastocne aj rozsah) je samozrejme urceny ucelom.

Rozsah v zmysle poctu stran je u akehokolvek druhu dokumentacie (mozno
okrem uzivatelskej, tam kde dokumentacia je sucast "reklamy") uplne
irelevantny. Suhlasim s Danom, ze ak niekomu nieco v dokumentacii chyba
(a to moze byt aj "chyba vsetko"), tak by mal mat aspon aku-taku
predstavu, co presne chyba. Ak to nevie, tak by ste podla mna mali
sefovi predostriet nie 10 stran, ale v bodoch 2-3 alternativy toho, co
by tych 10 stran mali obsahovat, nech si vyberie.

Ale asi idem uz s krizikom po funuse, ze?

wek

PS. Uz som videl po niektorych pracovnikoch stovky stran "dokumentacie",
z ktorych nikto nepochopil, co tym presne chcel autor povedat...