RE: Vazební člen pro PLC

Milan Lomoz milan.lomoz@worldonline.cz
Pondělí Leden 1 16:25:35 CET 2007

Omlouvám se,
Jde mi samozřejmě pouze o vazební člen.

Mám doma dvě zařízení, která právě přes rozvod 220V komunikují. Ale
bohužel jsou na různých fázích.

Nechci dát jen tak nějaké kondíky, abych nevyhodil pojistky.

Díky

Milan

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Monday, January 01, 2007 4:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vazební člen pro PLC

Jde Vám jen o vazební člen nebo o celé komunikační zařízení ?  Pokud jen
o vazbu mezi fázemi, asi by  stačilo propojit fáze  přes nějaké
kondenzátory, musí být jen na příslušné napětí.
Pro přenos se u těchto zařízení používá VF signál  ( což např. ruší
radioamatéry )  a je to poměrně odolné.  Viděl jsem to fungovat po
podzemním vedení na vzdálenost několika set metrů.