Opet DDS

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Leden 1 12:18:38 CET 2007

Ja urcite, jen budu muset zvladnout novy procesor, ale doufam, ze to zavladnu, mit poradny generator za to stoji. Myslim, ze je kazdemu jasne, ze Tomas udelal spoustu prace a tezko po nem chtit, aby dodelaval pozadavky jednotlivych konstrukteru. Treba to bude mit pozitivni vliv na rozsireni funkcnosti firmware.

Jak to dopadlo s plosnaky? Rozprodaly se vsechny? Zatim to podle reakci na foru nevypada, ze by bylo DDSek postavenych mnoho.

JK