ruseni TFT

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 28 18:44:45 CET 2007

Presne s tymto sme sa stretli v praci na testovacom vzorku - na jednej
doske ARM atd, na druhej display. Kabelaz medzi doskami bola tiez
"testovacia". Rusenie sa menilo podla toho, ako sa poohybali tie kable.
Na prototype, kde bola kabelaz urobena poctivo, toto rusenie nebolo. Z
toho usudzujem, ze rusenie sa dostava "cez" kable. Skuste sa s nimi
este pohrat (odtienit od riadiacej dosky, zablokovat napajacie vodice
pri konektoroch, pripadne poprekladat signalove vodice zemniacimi
apod).

miro