Pozor na levny SCART kabely

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 28 16:40:54 CET 2007

Mel jsem ruznejch kabelu at uz scart nebo cinch a S-video nekolik beden a
delam s docela slusnou technikou. Vetsina tech kabelu byla od Conrada, par
profi koupenejch za drahy penize a rozdil jsem zrovna moc nepoznal. Ani na
audiu ani na videu.
Samozrejme davam prednost kvalitnimu kabelu a to uz z duvodu, ze kdyz nekam
prijedeme, tak lidi musi videt "profi" techniku od kamery az po kabely.
Jindra Polivka

Pořádnej Scart má video i audio tažený kvalitníma koaxiálkama  a dle toho
vypadá i vlastní kabel. (Tlustej jak přívod k míchačce.)