Závada BM566A

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Středa Únor 28 13:31:45 CET 2007

Osciloskopické obrazovky sú citlivé na magnetické pole. Odtieniť mg pole
sieťového trafa býva dosť veľký problém. Továrenský osciloskop však máva
tienenie obrazovky obvykle vyriešené a ešte sa mi nestalo,že by do
obrazovky "preliezalo" mg pole z meniča. Nechýba vám v tam nejaký
tieniaci plech,alebo kryt ? Nepoznám vnútro BM566,tak len táto všeobecná
rada.