Odchadzajuce halogenky

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Středa Únor 28 08:24:50 CET 2007

Pavel Kadečka napsal(a):
> Já mám favorita 2 roky a všechny žárovky jsou původní kromě jedný v
> bočním blinkru, ale tu jsem měnil hned jak jsem to koupil. Akorát
> jednou mi nesvítilo světlo vzadu, což bylo špatným kontaktem v objímce
> (pomohlo do něj praštit pěstí, pak jsem to i trochu oškrábal a
> napružil plíšky).
>
> Teda abych si tady nehonil triko, najel jsem s autem tak 6000 km ;)
>
> Srovnávat bysme měli ale jen stejný auta a i felicií je několik verzí.
>
> P.K.

No ono je to tak, ze ja jsem si do Passata koupil ty Allweather Osramky,
ktere fakt sviti dobre a jsou lip videt detaily a byly v Passatu asi dva
roky - pak jsem je prendal do Felicie a odesly jedna za mesic a druha za
3 mesice. Tak jsem si rikal ze moc nevydrzely, ale kdyz jsem pak menil
zarovky jak na bezicim pasu tak jsem zmenil nazor.

Mel jsem jednu z poslednich felicii rv. 2000 najeto 45.000 vsechno v
rodine od noveho auta.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info