Asi HW? chyba u HP TC1100?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 28 08:22:45 CET 2007

Zdravím,
  pro kontrolu pamětí mohu doporučit jedině memtest86 - některé mobo (např od
DFI) ho mají přímo v ROM. Lze ho bootnout z diskety či flashe i bez jakéhokoli
OS a prostě běží, dokud nenajde chybu. Vždy, když jsem měl "záhadné chování"
systému, pouštěl jsem ho jako první diagnostickou pomůcku a většinou bylo do
minuty jasno. Pokud poběží v plném režimu nějakých 8 hodin a nevypíše jedinou
chybu, máte jistotu, že paměť je opravdu OK.
          S pozdravem Pavel Troller