Odchadzajuce halogenky

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Únor 28 08:23:47 CET 2007

Jestli nezapomenu, tak se podivam co je to presne za typ.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Tuesday, February 27, 2007 1:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odchadzajuce halogenky

O.K. Osramky mozem skusit.
Ale co jo to lepsie "trafo" ??? Myslite tym "elektronicke trafo"?
Ja tam mam totiz klasicy vinuty transformator urceny pre halogeny
(takeho podlhovasteho tvaru)
Mozno tie elektronicke "trafa" riesia aj pomaly nabeh prudu. V tom
pripade by elektronicke "udelatko" na obmedzenie prudu pri zapnuti
mohlo byt riesenim
IK