Asi HW? chyba u HP TC1100?

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Středa Únor 28 07:33:07 CET 2007

Pekny den
mam tablet (takovy notebook) HP TC1100 a s nim problem, bezely na nem
donedavna win XP tablet edition.
Nedavno XP behem psani textu prudce zpomalily, vytuhly a naskocila modra
obrazovka, po restartu XP nenajely ani v nouzaku, chybely jim nejake
slozky ci soubory ve windovs adresari.
Vyjmul jsem tedy disk (40GB 2,5palce Paralel ATA) a nainstaloval na PC
windows XP  (tablet nema cd-rom), XP na PC na tabletovem disku normalne
bezely, v tabletu zase nenajely, samovolne se pri najizdeni naskakuje
modra obrazovka, ale jen na zlomek sekundy, pak dojde k restartu.
Pujcil jsem si tedy adapter USB/IDE a nabootoval do instalacek XP na
tabletu, instalacky XP jsou original  dodane k tomuto tabletu.
Jenze opet modra obrazovka chyby programu,  a to v momente tesne pred
tim, kdy by se mely zacit kopirovat soubory na disk, tedy v prubehu
nacitani ovladacu.
Takze to vypada ze tablet ma nejaky HW problem, ktery win XP neprekousnou???
Co je zarazejici: Linux Mandriva, kterou jsem nainstaloval pres sit na
disk normalne funguje, taktez SLAX linux nabootovany z MP3 prehravace
taky normalne jede, windows98 nainstalovane pres setupcor take jedou,
pres normalni setup se instalace nezdarila.

Muzete mi prosim poradit kde muze byt problem? Ja osobne to usuzuji na
nejakou HW chybu, snad pamet, radic? Neexistuje nejaka setupcor
instalace pro XP? Je mozno XP nainstalovat z disku misto z CD? Mozna ze
vadi externi mechanika pres adapter USB/IDE.

Diky moc Karel