rentgenovani

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Únor 27 22:14:03 CET 2007

Já jsem to zkoušel také. Kamarád dělal na defektoskopii v ČKD. Dal jsem
mu eprom, aby ji zrentgenoval. Druhý den ji přinesl, a byla netknutá.
Druhý pokus byl 2 dny. Zase nic. Skončilo to rentgenováním celý týden, a
   s epromkou to vůbec nehnulo. Ještě dostal vynadáno, co to má na
snímkách za brouky, protože se mu to občas připletlo i nad film.

--
Aleš Filip