Odchadzajuce halogenky

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Únor 27 21:54:13 CET 2007

> Zvlastni me na felde neodesla jeste ani jedna H4 (za 3 roky ujeto
> 45-50000 km) Ani nevim co tam mam za typ. A to jsem dost dlouho (cca
> 100km) ja bloud jezdil z vadnym regulatorem napeti na alternatoru... v
> soustave jsem mel bezne 17-18V (toto krasne svitilo!) Sam se divim ze
> jsem jeste nemusel pouzit ty nahradni co jsem si kdysi koupil. Brzdovou
> a obrysovou zarovku jsem uz ale cca jednou menil.

Mne u meho maleho stareho VW Polo odchazely H4 jedna radost, takze v zasobe
byly 2-3. I ty 2-3 dosly na potvoru v nejdrazsim miste jeho dosavadni
zivotni drahy - uprostred Osla v Norsku. Tak jsem za krvave NOKy koupil
supersvitive OSRAMky u pumpy - musel jsem obe, aby nebyl problem s mistnimi
cetniky - a jsou tam spokojene dodnes (skoro 2 roky). Nevim jak to ti
Norove delaji, ale jejich benzin a zarovky - proste automobilove nebe.

Standa