Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 27 21:31:15 CET 2007

Kdybych se vazal jen na to co sezenu v CZ (tedy v zemi kde ziju),
spousta veci by vubec nikdy nevznikla.

Prikladem zkuste v CZ koupit 256k x 16b 12ns 3.3V SRAM v kusovce. A
pritom to neni nic zvlastniho a ani to nestoji buhvi jaky balik. Mozna
ze dnes uz nekde u nas k mani budou, ale kdyz jsem je potreboval prvne,
skoncilo to dovozem a kdyz tady v konfere neco podobneho nekdo docela
nedavno shanel, take to nebylo na prvni ranu, ze je maji nekde v drogerii.

Mozna ze nam z dob minulych jeste stale zbyl v mysli ten zadrhel, ze co
nedokazeme koupit doma, zkratka jako by ani nebylo.

--
Jiri Bezstarosti