Odchadzajuce halogenky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 27 20:18:59 CET 2007

To ma snad skodovka problemy s kazdym autem. Mame v praci 2 fobie a tam
jsou halogenky H7. Kdyz byly novy, tak odeslo 5 zarovek za tyden. Vzdy
pri zapnuti, jen blikla. Az tam v servisu za penize dali nejakej obvod
na pomaly rozsvecovani tak je pokoj. Pritom ty H7 jsou oproti starym H4
docela drahy.

Martin Hanek