Odchadzajuce halogenky

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 27 12:22:56 CET 2007

Ja mam ty lampicky uzavrene sklenene koule, takze ochlazovani od otevrenych
dveri nemuze mit takovy vliv. Navic zarovce praskne vlakno a kdyz se "nahodi"
tak, aby se dotklo druheho konce tak zarovka sviti, cili vakuum (respektive
vnitrni atmosfera) je vporadku. Kdyby to bylo ochlazovanim, zrejme by
predevsim praskalo sklo.

S daleko vyssi pravdepodobnosti to skutecne budou ty otresy.

Jakub Serych