Odchadzajuce halogenky

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Únor 27 11:51:02 CET 2007

Tchyne to ma to same, pak ma jeste takove ty bezpaticove halogeny na 230
a taky je meni jednu za druhou, uz je z toho na nervy. Na zaklade techto
zkusenosti ted dam do nove kuchyne trubicove zarivky s elektronickym
predradnikem, ktere mi doma chodi nekolik let bez udrzby, lip sviti a
jsou 2x levnejsi ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Tuesday, February 27, 2007 11:44 AM
To: HW-news
Subject: Odchadzajuce halogenky

Zdravim konferenciu.
V osvetleni kuchynskej linky mam pouzite halogenove ziarovky 12V 20W
patica G4, 6 kusov. Napajanie je dvoma trafakmi jeden pre 2 a druhy pre
4 ziarovky. Kazde cca 2 mesiace menim asi 4 ziarovky.

Ide to dost na nervy o ekonomike nehovoriac.
Meral som napatie. V case merania bolo O.K. Potom som do primaru
trafakov vrazil pozistory na zmiernenie prudu pri zapnuti - nepomohlo.

Vie niekto poradit? Ma niekto podobnu skusenost?
Uvazujem pridat elektroniku pre pomaly nabeh.
Alebo staci najst kvalitne ziarovky?

IK