rentgenovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 27 10:54:21 CET 2007

Nemohu to rict na 100% ale i to je mozne. Mely na ni byt drivery k CDROMce.
Zakoupeno nove. Vzhledem k tomu, ze mi jich prosly rukama stovky a vzdy tam
ty drivery byly, tak nevi, nevim...
Jindra Polivka

Kontrolní otázka.
Nebyla ta disketa prázdná a nenaformátovaná už před odletem z USA?
:-)

Tony

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 27, 2007 8:31 AM
Subject: Re: rentgenovani

Kdyz jsem cestoval zpet z USA, tak po priletu do Prahy jsem zjistil, ze
disketa vytazena z kufru je naprosto prazdna a nenaformatovana.
Jako indikator by to mozna poslouzilo take :-))
Ale je to uz nejaky ten rok zpet a dnesni technologie jsou mozna nekde
jinde...
Jindra Polivka

Zdravim,
netusite nekdo, zda je mozne rentgenovani napriklad zavazadel odhalit IR
diodou nebo fototranzistorem ?

ZN