Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Únor 26 18:13:55 CET 2007

Je to sice OT, ale v ramci osvety :), ANO, chapete to dobre. Jedna se o
jakousi formu umluvy mezi statem, jako garantem a vlastnikem patentu (nemusi
byt totozny s prihlasovatelem) o vylucnem komercnim vyuziti predmetu
patentu. Tedy postupy chranene patentem si muzete vesele doma reprodukovat,
mohou je provadet skoly, akademicka pracoviste atp.

Hezky den,
Simon Cihelnik

Dobry den,
jsem s tech patentu trchu zmaten. Pred nejakou dobou jsem nabyl dojmu,
ze patent je ochrana pred podnikatelskym vyuzitim. To znamena, za pro
svou osobni potrebu si mohu vyrobit i patentve chranenou vec presne
podle patentu a pokud to neprodavam nepujcuju ani se na tom nijak
neobohacuju, tak je vse v poradku.

Chapu to dobre, nebo jsem "vedle jak ta jedle" ?

Dik za osvetu
Honza K.