Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 26 17:09:35 CET 2007

Myslim, ze v tomto pripade jiz ani nelze jinak.
Necht MK promine, je to jen muj osobni nazor.
V soucasnosti vedu 3 soudni spory a jak rikam, jiz proboha nikdy vice.
Jindra Polivka

Nevsimam si takovych blbosti, jako je patent na sestrojeni trojuhelniku
ze tri usecek.

Vzdycky obhajim to, ze je vseobecne znamo (a to od vzniku NiCd
akumulatoru jako takovych), ze pri nabijeni NiCd akumulatoru roste
jejich napeti. A kdyz dojde na implementaci, mam svou vlastni, takze
jsem nic ani tim neporusil.

Je "vseobecne znamo" totiz ve vysledku rusi jakykoli patent. Vseobecne
znamou vec sice lze patentovat, ale nelze na zaklade takoveho patentu
praniceho dosahnout. Ba opacne lze vymahat na zaklade uplatneni  patentu
na vseobecne znamou vec pred vznikem patentu (jako je napriklad
predbezne opatreni soudem narizeneho zastaveni vyroby atp.) vymahat
nahradu za usly zisk atd. Patent a jeho uplatneni muze byt zbrani
dvousecnou :).

Tedy neresme to, vyuzivam jen vseobecne zname fakta a vzdycky si tohle
zodpovim.

--
Jiri Bezstarosti