Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Pondělí Únor 26 16:11:43 CET 2007

Jiri Bezstarosti napsal(a):
> Zdravim.
>
> Postavil jsem nabijec aku. Zkusil jsem neco trochu jineho.
>
> Cele je to rizene PIC10F200 (staci a je opravdu laciny). Mam
> prepinatelny proudovy zdroj 100 a 5mA. Ty tecou do clanku (vlastne
> libovolny pocet). Zhruba pul minutky hucim do clanku tech 100mA a pak
> prepnu na tech 5mA, chvilku pockam a pak merim.

Asi Vam zkazim radost - tenhle princip je uplne stejny jako tzv. patent
CCS nabijeni - sice z toho delali silenou vedu, ale funguje to uplne
stejne a pouzit je 16F84. Sice jsou ty cipy co prodavaji prebrouseny na
brusce, ale rozlozeni vyvodu sedi a i ten princip je nemlich co
popisujete. Jen se to neporovnava na tantalu ale najakem kvalitnim kondu
1uF a komparator je externi pomoci OZ.

Sice tu nabijecku mam a funguje docela dobre na NiCd, ale na NiMH je
dost tupa.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info