Napajeni z prevodniku USB/RS232 a jen RS232

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Únor 26 15:41:58 CET 2007

 26.2.2007, 15:37:20

Tl431 potrebuje proud min. 2mA, zenerka zhruba totez, to muze pri
napajeni z COMu byt prilis mnoho. LE50 se spokoji s cca 1/10, obdobne
tez zaverne polovany B-E prechod, ale je trochu problem s vhodnym
tranzistorem pro 5V. Kdysi jsem uzival KF124, ale ten se dnes shani
mnohem hur nez to LEcko.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz