CAN sbernice v autech Skoda

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 26 13:56:35 CET 2007

Mno, ja osobne by som najprv oslovil prave veduceho diplomovky, aby mi
potrebne udaje zadovazil; a ak by to odmietol, napisal by som si rovno
do skodovky, a ziskanu zapornu odpoved by som ukazal tomu veducemu
diplomovky prip. rovno aj pripojil do diplomovky ako argument, preco
nebol pouzity kompatibilny protokol.

Preboha, ved diplomovka je tak trocha verejny dokument, nemozete predsa
do nej dost dobre napisat "z netu som si stiahol tento warez"...

wek