vterinove lepidlo
gatilo
gatilo@centrum.cz
Pondělí Únor 26 13:56:56 CET 2007
26.2.2007, 13:55:26
No s tim messunem to bylo krapatek jinak http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_163
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo@centrum.cz
--
Pavel Novotný napsal:
> Nejenom ruskych, i kdyz casteji se jako okyslicovadlo pouziva oxid dusicity.
> Vyhodou tohoto paliva je znacny, vykon, snadna skladovatelnost a
> jednoduchost motoru, staci obe latky v trysce smichat a ono to hori.
> Nevyhodou je cena a jedovatost hydrazinu.
> Jako palivo ho pouzili us nemci u svého Messerschmitt Me163, amici testovali
> speciální verzi F16 s timto palivem.
> Pokud se nepletu tak se testuje pouziti teto latky při vyrobe LCD.
> Hydrazin a kyselina dusicna je znacne oblibenym palivem u rusu - do
> raket.
> S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo@centrum.cz
> --
> J. Polivka napsal:
>> Nerozumim tomu jestli je to legrace nebo ne. Pro mne je auto jen
>> priblizovadlo.
>> Tocim ale nektere veci a srazy kolem US aut a tam byl borec co na stisk
>> tlacitka pustil neco, co dalo slehu do vyfuku a melo to super zvukovy i
>> vizualni efekt. Hlavne za tmy.
>> Jindra Polivka
>> Normálně na hydrazin a kyselinu dusičnou, ale když je velký provoz tak
>> si vezmu pomalejší auto co jezdí na nitrometan :-)
>> Aleš Procháska
Další informace o konferenci Hw-list