CAN sbernice v autech Skoda

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 26 12:56:16 CET 2007


Tak to už se dostáváme trošku dál. Ale problém je v tom, že VAG (Volskwagen
Audi Group) používám dva komunikační standardy, starší K-line nebo spíš
2xK-line (bývá označován jako KKL) a potom HEX-CAN, který se používá na
novějších autech (u Škody je to třeba Octavia II, Roomster a možná další).
HEX-CAN kabel je zpětně kompatibilní s KKL kabelem. Něco víc se dá vyčíst
zde: http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/open_screen.html
Ale obecně je to IMHO uzavřený protokol a jen tak někdo informace o
komunikaci nepustí, asi bych doporučil zvolit jiné téma diplomové práce. V
případě dalšího pátrání je třeba se zaměřit na koncernová vozidla komplexně,
ne jenom na Škodu, k té bude minimum informací, respektive k pátrání
používat zkratku VAG, případně HEX CAN.

PS: Standard se píše s D, ne s T.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
  

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Pípal
> Sent: Monday, February 26, 2007 12:21 PM
> 
> Na tohle jsem uz take narazil.
> 
> Nezbyva nez slevit z pozadavku, vi nekdo alespon jaky 
> komunikacni protokol na CANu se ve skodovce pouziva? CANOPEN, 
> Devicenet nebo jiny?
> Vedouci moji diplomove chce aby zarizeni bylo schopno 
> komunikovalo pomoci stejneho standartu jako pouziva Skoda.




Další informace o konferenci Hw-list