RE: Prosba: kdo zapůjčí měřič intenzity magnetického pole ?

Neděle Únor 25 22:57:37 CET 2007

Děkuji Balu za nabídku (jedinou k věci) zkusím ještě jednou připomenout subj., třeba se ozve někdo ve všední den.
Možná raději přímo na mejl, tady můžou pokračovat tlachy, které jsou sice zajímavé ale můj problém neřeší...
TAKŽE:

Potřeboval bych zapůjčit na půl dne do Plzně měřič intenzity magnetického pole - potřebuji porovnat a zaprotokolovat intenzitu permanentních magnetů, které používáme. Nevím ale vůbec, jaký přístroj se na to dá použít, matně mi tane na mysli, že něco s externí sondou jsme mívali na gymnáziu ale náš fyzik s tím moc neuměl.

Rozsah toho měřiče taky nejsem schopen stanovit, jedná se o běžné magnety průměr 32mm, jejich sílu, kterou drží na kusu železa bych tak odhadl na 5N (čili to půlkilo by proti zemi udržel).

Předpokládám, že bych zajel do té Plzně z Prahy takže pokud byste někdo v Praze nebo v Plzni byl tak laskav a na ten půlden mohl takový přístroj postrádat... Magnety přenášet nemohu, jsou zabudované v podlaze. Termín jsem schopen upravit podle možností - od 27/2 do 1/3.

Předem velice děkuji.

Kručinský

Pred casem jsem se s nabidkami podobnych magnetu setkal na ebay.de . Je to docela zajimave.
J. Polivka

Leta jsme měli v praci na zelezných futrech magnet, byl to valecek prumer 20mm delka asi tak 25mm, Byla k nemu flaska whisky pro toho kdo ten magnet sunda bez naradi a tak aniz by s nim hnul z mista.
Flasku jiz nemame, ale magnet nikdo neutrhl :-)

nemam magnet z pevneho disku