vterinove lepidlo

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Únor 25 19:10:32 CET 2007

Nedavno jsem opravoval tiskarnu, kde bylo v pr. ozubene kolecko na hridelce.
Proste praskle a protacelo se.
Dnes se sice jiz vyrabi nalisovane mosazne, ale cena opravy je vysoka.
Lepidlo Loctite Super Attak Precision pomohlo.
Mam tu haldu lepidel za 2.50, ale netroufl jsem si i kdyz jinak mnohdy
poslouzily dobre. Tady to nebyl kus materialu, ktery bych hned nahradil
jinym. Proste pokud mam jeden pokus, tak pouziju radeji drazsi a osvedcene
lepidlo.
Na nej existuje i odstranovac a jak jsem v Bauhausu koupil lepidlo, tak tam
meli i odstranovac.
Jindra Polivka

Ahoj, netušíte někdo co rozpouští "vteřinové lepidlo" Dítko ho nechalo ležet
na stole a část se vylilo a pěkně ztvrdlo. Pořebuji ho něčím opatrně dostat
dolu z laminatového povrchu. Ředidlo 6000 na první pokus nezabralo a nerad
bych poškodil povrch laminátu.