Zaruka NB HP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 25 17:08:30 CET 2007


Prosím nebavme se tady o jednom kousku. Spousta lidí sem pak napíše, to já
mám/měl jsem notebook Acer a fungoval perfektně a pak jsem ho vyměnil. Naše
prodeje notebooků (především HP a dřív Acer) jsou v desítkách kusů a ani
tohle není přiliš reprezentativní množství. Ale už z toho si člověk aspoň
může udělat obraz o kvalitě servisu a pokud jde každý druhý zařízení od
jednoho výrobce do opravy nebo každý pátý, tak je to dost rozdíl.

PS: S větou Pavla Novotného naprosto souhlasím, perfektně vystihuje situaci.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death  

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Galloth
> Sent: Sunday, February 25, 2007 2:55 PM
> 
> Tak ja jsem mel od HP jedinou vec, a to byla vypalovacka pred 
> mnoha lety. V dobe zaruky se porouchala jednou a bez problemu 
> vymenili (jen teda bylo nutno ji vezt osobne s prerova do 
> Brna). Potom se ta vymenena porouchala asi 14 dni po vyprseni 
> zaruky. (Tudis stejne jako prvni kus fungivala okolo roku az 
> roku a pul) a po zkusenostech s jejich pozarucnim servisem uz 
> jsem od HP nikdy nic nekoupil. Mozna je to tim, ze jste velka 
> firma a ne obycejny zakaznik.
> 
> 25.2.07, Pavel Novotny <novotny.pp@atlas.cz>:
> > Obecne s HP je podstatne mene problemu nez s Acerem, servis 
> Aceru to je banda kretenu, kterym neni rovno.




Další informace o konferenci Hw-list