Zaruka NB HP

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 25 14:54:43 CET 2007

Tak ja jsem mel od HP jedinou vec, a to byla vypalovacka pred mnoha
lety. V dobe zaruky se porouchala jednou a bez problemu vymenili (jen
teda bylo nutno ji vezt osobne s prerova do Brna). Potom se ta
vymenena porouchala asi 14 dni po vyprseni zaruky. (Tudis stejne jako
prvni kus fungivala okolo roku az roku a pul) a po zkusenostech s
jejich pozarucnim servisem uz jsem od HP nikdy nic nekoupil. Mozna je
to tim, ze jste velka firma a ne obycejny zakaznik.