Zaruka NB HP

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Únor 25 12:53:14 CET 2007

Zaruka bezi od okamziku prodeje koncovemu zakaznikovy a po za predpokladu, ze se s notebookem predtim zachazelo jako se zbozim. Tolik stroha rec prava.
Fakticky to funguje tak, ze pokud je casovy nesoulad do cca 6mesicu, nekdy se tomu rika ochrana skladu, tak HP nedela problemy a bez reci zaruku uzna u delsi prodlevy by jiz bylo treba dokladovat co kde a proc. My to resime reklamovanim s nasi fa, nakupni fa u distributora a zatim nebyl problem.

Obecne s HP je podstatne mene problemu nez s Acerem, servis Aceru to je banda kretenu, kterym neni rovno.