OT: Zaruka NB HP

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Neděle Únor 25 12:33:46 CET 2007

Jedna věc je, že vám uzná 24 měsíců na záruku ale spoléhat na to nemůžete. Neni to ze zákona. Písemně to také neni, naopak ve svých smluvních podmínkách mají informaci, že všichi jejich zákazíci jsou podnkatelé a vztahují se na ně jen smluvní podmínky.

 Pokud vám uznají 24 měsíců, právo na odstoupení od smlouvy či další vymoženosti je to jen jejich právo ale také ústupek ve váš prospěch. U soudu by jste prohrál, seriozní právník by vám soud rozmluvil.

Radek
> Od: azehw@volny.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 25.02.2007 11:47
> Předmět: Re: OT: Zaruka NB HP
>
>Právě Makro bez problémů uznává 2 leté záruky. Já ty Pakárdy moc nemusím,
asi mu to rozmluvím...
>AZE
>
>----- Original Message ----- From: "Radek Kasal" <radekkasal@centrum.cz>

vás 2letá záruční lhuta, řešení reklamace do 1 měsíce, odstoupení od
smlouvy .... Pokud jste firma, tak je vše řešené smluvními vztahy a
tím na čem se s prodávajícím dohodnete. Třeba 0 dní záruka. Pro to
doporučuji pořádně prostudovat smluvní podmínky.

>Spousta lidí nakupuje v Makru a při tom si neuvědomují, že tam nakupují
podle jiných pravidel než když kupijí jako soukromá osoba.

>Radek

Našel