OT pozor na notebooky

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Únor 24 17:32:32 CET 2007

U me ty windows xp home od Aceru vydrzely na disku asi necely mesic,
pote zacaly problemy. System mel potize se spoustenim, zasekaval se,
nefungovalo uspavani, ... Vse bylo zpusobeno FAT32 na systemove partion.
Nevim jak nejaky idi.. muze instalovat windows xp na FAT32.
Pote jsem si vzal od kamarada instalacni cd s win xp home, smazal jsem
cely disk, udelal nove rozdeleni disku, nainstaloval jsem windows s
klicem napsanym na mem notebooku a aktivoval pres internet. Od te doby
nemam problemy s windows na notebooku, navic me tim pribyly dalsi 4GB na
disku.