anlog - digital (prosím ne FLAME)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 23 23:47:31 CET 2007

--- Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz> wrote:

> Otázka byla jiná, ale asi jsem ji ¹patnì napsala. Prostì jestli mù¾e
> mít
> digitální pøístroj hor¹í zvuk ne¾ analogový, pokud jsou oba dobøe
> seøízené, oba dobøe fungující a mající stejné (nebo podobné)
> parametry
> jako je zisk, zkreslení, ¹um ...

Tak potom to musi byt za splnenia podmienky, ze oba dokazu preniest
rovnake kmitoctove pasmo, bez rozdielu. Ak su rovnake vstupy
(mikrofon+predzosilnovac) a rovnake vystupy (zosilnovac a repro) a
davas podmienku, ze prenosovy retazec medzi vstupom a vystupom je v
oboch pripadoch rovnakych parametrov (zisk, zkreslení, ¹um ), tak
otazka podla mna straca zmysel..

miro

Now that's room service!  Choose from over 150,000 hotels
in 45,000 destinations on Yahoo! Travel to find your fit.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097