SN75556

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Únor 23 23:34:44 CET 2007

Na datasheet jsem koukal, ale nejak jsem to z nej nepochopil. No uz
jsem zase o neco chytrejsi. Diky. Jeste, nevite jaky muze byt zasadni
rozdil mezi SN75556(5) a SN75563(4)? PDFko na SN75563 nemuzu nikde
najit. SN75556 je 'Electroluminescent Column Drivers' a SN75563 bude
nejspis 'Electroluminescent Row Drivers', jenomze jaky zasadni rozdil
muze byt v tom ridit radky a sloupce? Preci by slo dat na radky a
sloupce ten samy obvod SN75556...