OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 23 23:23:06 CET 2007

K tem sluchadlum:
Mam nejakeho vzdaleneho pribuzneho, jemuz rodina zakoupila nejake
"digitalni" sluchadlo. ( docela tucny peniz )
Vyhoda toho strojecku nespociva v tom , jestli ma lepsi zvuk, nebo horsi
nez klasicke analogove sluchadlo, ale ta, ze se mu ten digital nikdy
nerozpiska.
S analogem stale hybal zesilenim dle  okoli ( hlasitost okolnich zvuku)
ten  digital to dela za nej. Nastavuje stale stejnou uroven do
sluchatka. Zejmena ta prvni vyhoda je dulezita!  Nejen proto, ze se mu
to nemuze rozpiskat v uchu, ale hlavne proto, ze kdyz to z ucha vynda a
mel u analogu nastaven vyssi zisk, okamzite se to rozpistelo a zacalo to
zrat baterku. Jelikoz nedoslychavy bez sluchadla spatne slysi, tak
neslysel, ze to piska a piskalo to az do rana.
A rano uz zas neslysel nic ani se sluchadlem, protoze celou noc to
pistelo a vyblilo se to.
Navic to digi sluchadlo dokaze "trasformovat " zvuk do jinych
kmitoctovych poloh, kde muze byt ucho postizeneho treba citlivejsi.
Takze se sluchadlo naprogramuje tak, ze ve vysledku to mluvi jako
kasparek, coz je sice pro normalniho cloveka prinejmensim  k smichu (
opravdu je to takovy zvlastni zvuk, sam jsem to poslouchal) , ovsem ten
postizeny tenhle zvuk dokaze mnohem lepe slyset.
Nakonec u toho sly nejak aktivovat ruzne zadrze  a zdurazneni, proste
ekvalizer, kterym se prizpusobil zvuk tak, aby byl co nejvice slysitelny
a prijemny .....
Honza