anlog - digital (prosím ne FLAME)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 23 23:04:31 CET 2007

Michal Grunt napsal(a):

>Mam postaveny DA s CS4390+AD826+AD797 na konci buffer s OPA627+BUF637 a
>hraje to z CD a konec koncu i se zvukovky (kdyz je dobry zdroj) velmi
>dobre...

A jsme zas u toho, hrat to dobre nebude, pokud Vam treba do toho nekdo
strci nejake  mizerne udelane CD.

A dalsi vec:  co to je  "velmi dobre"   Opet pojem velmi siroky. Pro
moji manzelku je velmi dobre  horsi trojka nebo lepsi dvojka.
A tranzistorak co ma v kuchini hraje pry vyborne! ( jinej nechce)

Pokud si to srovnam, tak Vas " DA s CS4390+AD826+AD797 na konci buffer s
OPA627+BUF637"  htaje hur, nez tranzistorak u nas v kuchyni  ( pte ten
hraje vyborne )