OT pozor na notebooky

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Únor 23 18:02:12 CET 2007

Zdravim,
mam uz tretim rokem notebok acer a nedavno jsem si koupil dalsi
notebook, take acer. Oboji je travelmate. S jejich servisem jsem se
potkal pouze jednou a to kdyz mi vypadaval obraz. Telefonem jsem
zavolal ze je problem, pro notebook si poslali a do tydne jsem ho mel
zpatky opraveny.  A o si docela myslim, ze zrovan tato zavada byla
dost na hranici, protoze se projevovala pouze, kdyz jsem notebook
zateoval na maximalni vykon (projekty BOINC) po dobu vice nez 6 hodin.
Takze si na jejich servis nemuzu stezovat.
Vzhledem k zatezi jake byl ten prvni notebook vyuzivan (po dvou  a pul
letech ma 10000 hodin provozu za sebou a to vetsinu casu bezel na
maximalni vykon) a jakym zpusobem s nim bylo zachazeno(extremni
teplotni prechody za behu -ze sedmi stupnu do 30 stupnu teploty
mistnosti + caste otresy pri prenaseni, narazy, provoz v prasnem
prostredi) bych rekl, ze ten notebook co jsem mel v ruce byl bezesporu
velmi kvalitni.

Honza K