PonyProg a ATtiny

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Únor 23 12:15:58 CET 2007

Nejak nabehol www.mcu.cz!

Uaaahh diky....

Takze mcu.phorum.cz zrejme straca opodstatnenie ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kosta (mk)
Sent: Thursday, February 22, 2007 9:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: PonyProg a ATtiny

> Ina vec je, ze s tymito udelatkami na seriovy ci nedajboze paralelny
> port je to tak, bud idu alebo nejdu. Keby tu bol MK, uz by bol napisal
> nieco briskne na tuto temu... :-)

Delem to opravdu nerad, ake se slzou v oku musim oznami, ze MK se v byvale
forme (bohuz ci bohudik  necham na kazdem z Vas) jiz nejspis nikdy nevrati.
Nedavno (24.8.2006) jsem se znovu narodil po bezvedomi zpusobenem krvacenim
do mozku, s ochrnutou polovinou tela, temer nevidici a se znacnymi  vypadky
v pameti v cca poslednim roce. Pokud si na nekoho/neco nevzpomenu tak se
dopredu mlouvam. Taktez se omlouvam za pripadne nespneni dohodnutych
terminu. K pocitaci jsem byl pripusten v patek.

MCU.cz sepokusim znovu zprvoznit :)

S pozdravem