OT: "tuning" za 16Sk

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Únor 23 07:33:32 CET 2007

je potreba priplatit a koupit "krbovej" plynovej zapalovac.
je plnitelnej, bez kaminku a nic se neutavi. cena bau_obi_spol do 100kc.
tomik.

----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, February 23, 2007 7:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: "tuning" za 16Sk

> Tim bych si nebyl tak jisty - sveho casu jsem pouzil takovy levny
> zapalovac na zapaleni svicek na narozeninovem dortu, tech svicek tam
> bylo pomerne dost a nez jsem je vsechny zapalil, zapalovac se nahral a
> pak nesel zhasnout, musel jsem jej nechat vyhoret.

Toho jsem si taky všimnul, když zapalovač dýl hoří, tak se začnou tavit plasty - ohřívá se to škrtací kolečko, od něj ty plasty, ve kterejch drží a protože zespodu na něj tlačí kamínek s pružinou, tak pak to kolečko pomalu vylejzá nahoru. Holt je to bazmek určený na rychlý zapálení a pak dlouho nic.

P.K.