Re:OT: "tuning" za 16Sk

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Únor 23 06:11:11 CET 2007

Ja mam neco podobneho jeste mensiho, je tam modra dioda a jeden clanek asi 2032,
mam to jako privesek ke klicum, minimalne dva roky a je to sikovne treba kdyz potme
prijdu k nejake vyvesce a chci se mrknout co je na ni napsano.

> Toto mi kupila priatelka za 16Sk:
> http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/LED_zapalovac/
> LED je modra vysokosvietiva a k nej 3 gombikove baterky...
> PS: nefajcime, len som sa minule postazoval, ze na zmrstovaciu buzirku
> by sa lepsie hodil zapalovac, ako zapalky :-)

Tim bych si nebyl tak jisty - sveho casu jsem pouzil takovy levny zapalovac
na zapaleni svicek na narozeninovem dortu, tech svicek tam bylo pomerne
dost a nez jsem je vsechny zapalil, zapalovac se nahral a pak nesel zhasnout,
musel jsem jej nechat vyhoret.