Mosfet Drivery IRF

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Únor 22 22:33:48 CET 2007

On Thu, 22 Feb 2007, Marek Pavlu wrote:

> Zdravim,
>
> Takze je to na houby:(.
> Ja doufal, ze si to napeti nejak generuje integrac sam, kdyz ma uvnitr
> jakysi generator a usmernovac...

generator a usmernovac ? To tam nevidim.

> Asi to vyresim pouzitim logickych fetu, ktere budu ridit jen low side
> drivery(s nizkym prikonem) a napajeni a signal bych vyresil MEMS isolatory
> od Analogu, které umi dodat přes mikrotransformator 50mW.
>
> Hlavni je pro mne to, abych nemusel prepinat cyklicky jen kvuli konstrukci.
> Potrebuji tim ridit velmi presne teplotu s Peltiery...

Nejak nechapu proc tam musi byt ta hi-side vetev. Jake napeti ma byt na
tech peltierech ? Jak bude vypadat to zapojeni ? Co se tyce toho prepnuti
to muze byt jen na velmi kratkou dobu. Kdyz uvazite vybijeci proud 100uA
a pokud by jste nabijeci omezil na 100mA, tak by mela stacit 1/1000 casu
pro sepnuti dolni vetve.